Je zult dit vast herkennen. Je knoeit met je koffie en je laat zo heel wat rommel achter. Er blijft een grote vlek of een plakkerig gedeelte achter met een naar geurtje. Bounty vind zoiets geen groot probleem. Ze hebben de juiste middelen om met een kleine moeite je grote knoeiwerk te verwijderen. Vandaar de aansprekende guerrilla advertising strategie.

Natuurlijk willen zij hun schoonmaakmiddelen promoten en daarvoor kwamen met een grote campagne. Met behulp van de outdoor marketingstrategie “guerrilla marketing” kwamen zij op het idee om letterlijk grote knoeiwerk te maken. Een gevallen ijsje en een omgevallen koffie plaatste ze dan door de stad heen met de tekst “Makes small work of BIG spills”. Een kleine moeite voor een grote reclame.


Guerrilla marketing campagne koffie met pas op bord

Guerrilla marketing campagne koffie met pas op bord

Mensen bij een grote waterijs

Guerrilla marketing campagne mensen bij een grote waterijs

Grote koffie met rook

Guerrilla marketing campagne grote koffie met rook

 

Bounty is te vinden op Facebook en Twitter.