Onze klanten
Wij werken o.a. voor
Cleanvertising® heeft ons geholpen met extra aandacht voor Springlevend! (onze app voor GTST) Een prachtig medium om eenmalig een geheime code te verspreiden. Het is ook goed opgepikt op sociale media, waaronder Twitter. Dus geslaagd!
Om Rabobank Almere als dé bank van Almere onder de aandacht te brengen, hebben we gekozen voor Cleanvertising®. (red. Streetvertising© en Chalkvertising©). Zij hebben voor ons de vergunning verzorgd en meegedacht over de verschillende plaatsingen. De groene manier van adverteren past goed bij onze uitstraling. We zijn erg tevreden over de uitvoering en wellicht maken we in de toekomst weer gebruik van Streetvertising©.
We hebben gekozen voor de inzet van Cleanvertising® voor de promotie van Batavia Wintersfeer in Lelystad. Voor ons was deze manier van guerrilla marketing een test die we niet echt konden meten. We zijn er mee in de krant gekomen en hebben extra aandacht gekregen op Twitter. Dat was het voor ons meer dan waard.
We zijn meer dan tevreden met het resultaat. De campagne voor WereldReumaDag kreeg hierdoor extra aandacht. Vooral de boodschap op het zebrapad trok erg veel aandacht. Ook fijn dat een aantal plaatsingen opnieuw zijn gedaan, omdat deze minder goed waren gelukt. Bedank!