CPH Skatepark is een grote indoor skatepark. Zij bedachten een mooie buitenreclame om hun skatepark te promoten. Skaten is een hobby van vele jongeren. Met zo’n creatieve campagne als deze trek je zeker de aandacht van vele jongeren.

Zij bedachten een reclamebord die reflecteert in het regenwater. Wanneer je met heldere weersomstandigheden kijkt naar dit bord zul je er weinig van snappen. Maar zodra het heeft geregend zie je de reflectie van het bord in regenwater. Daardoor is de tekst op het bord wel goed te lezen. Dat is pas een creatieve buitenreclame – outdoor marketing campagne.  


Guerrilla marketing campagne: reclamebord met omgekeerde letters

Guerrilla marketing campagne reclamebord met omgekeerde letters

Reclamebord met omgekeerde letters

Reflectie van de omgekeerde letters

Så er vi klar til at slå dørene op idag kl 15. #cphskatepark

A post shared by Copenhagen Skatepark Crew (@copenhagenskatepark) on

 

CPH Skatepark is te vinden op Instagram en Facebook.