Hoe trek je de aandacht van de doelgroep bij het vinden van nieuwe collega’s? Voor deze campagne heeft De Twentse Zorgcentra samengewerkt met Cleanvertising. De campagne sluit aan op de lopende campagne voor personeelswerving.
Guerilla-marketing voor personeelswerving
Werken in de zorg is niet voor iedereen weggelegd. Je moet er klaar voor zijn en niet bang zijn voor een echte uitdaging. Een baan waarbij je écht contact maakt, plezier hebt en emoties een belangrijk deel uitmaakt van je dagelijkse werk.
Om de juiste kandidaten warm te maken voor deze mooie vacatures is de campagne #EchtVoorJou van start gegaan. De Twentse Zorgcentra heeft ons gevraagd om de campagne onder de aandacht te brengen bij de doelgroep. Op strategische locaties in Almelo, Enschede en Hengelo is de boodschap #EchtVoorJou geplaatst. Op straten, stoepen en muren.
Adverteren op locaties recht bij de doelgroep
Met deze campagne helpen we de lopende campagne #EchtVoorJou in de schijnwerpers te zetten. De campagne draait om het werven van personeel. We zijn de straten op gegaan om verschillende trottoirs en muren te voorzien van een schoonmaakbeurt met een bericht er in verwerkt. Met een aluminium mal en een hogedrukspuit hebben we #EchtVoorJou op de kaart gebracht. Het was een geslaagde samenwerking. Het doel is om meer mensen aan te sporen om écht waardevol werk te verrichten. Het absolute voordeel aan onze manier van adverteren, is dat de opdrachtgever de doelgroep kan aanspreken op locaties die voor anderen onbereikbaar zijn.
Zorggroep Twente is de grootste aanbieder van zorg- en dienstverlening voor mensen met een verstandelijke beperking in Twente. De samenwerking met De Twentse Zorgcentra was een succes. De campagne is uitgevoerd in Hengelo, Almelo en Enschede. De outdoor-advertenties zijn zichtbaar op muren en trottoirs in openbare locaties.
Gebruikte middelen: streetvertising.
Ook Cleanvertising inzetten?