Met de lancering van de reclame campagne ‘Meer voor Almere’ wil de Rabobank aansluiten op de landelijke campagne ‘Samen Sterker’. Hiermee wil de Rabobank de relatie met de inwoners en ondernemers van Almere versterken.
Rabobank kiest voor streetvertising
Om de campagne onder de aandacht te brengen bij de Almeerders, kiest Rabobank voor streetvertising van het Almeerse bedrijf Cleanvertising.
De boodschap ‘Meer voor Almere’ zal door heel Almere te zien zijn. De reclame campagne bestaat uit 2 verschillende vormen van straatadverteren.
Meer voor Almere
Biologisch afbreekbaar krijt
Het grootste deel van het centrum in Almere-Stad bestaat uit Chinees graniet. Op deze lokaties wordt de advertentie aangebracht met 100% biologisch afbreekbaar krijt.
In overige delen van Almere wordt gebruik gemaakt van clean advertising, ook wel ‘green grafitti’ of ‘reverse grafitti’ genoemd.
Vandaag op 19 december zullen de eerste advertenties worden geplaatst.
Gebruikte middelen: Streetvertising Chalkvertising
Ook Cleanvertising inzetten?